Wednesday, November 21, 2007

Jag blev extremt festsugen idag på jobbet. Inte sådär så att det är roligt, bara frustrerande. Tänkte ngnstans att det var torsdag, peppade det som fan ett tag, sen insåg jag att det bara är onsdag. Så höll jag på sådär hela dagen för att jag alltid glömde bort min insikt om att vi bara är i mitten av veckan. Började till och med fnula på spellistan till en festskiva. Det var det som fick mig att överleva idag. Visst, det är jättekul där borta... när vissa människor inte jobbar. Fast man kan väl inte tycka om alla? Känns som om det är regel att det ska finnas minst ett nutcase på varje arbetsplats.

Efter jobbet åkte jag till Bilbolaget och hörde hur det går med lilla blå. Tydligen så är det värre än han först trott och han var tvungen att beställa en helt ny frontplåt. Det är alltså inte bara plasten på fronten som ska bytas. Men han trodde att det skulle komma in imorgon, nya låskolven också. Så det enda som är nu är att extraljusen aldrig kommer. De har varit restade i säkert två månader, och nu när de äntligen skickas iväg så har posten fumlat bort dem! Meeen, pappa lovade iaf mig att om bilen inte är klar på fredag så skjutsar han mig till Arvids och hämtar mig på söndag. :)

Gav min julklappslista till pappa idag, pekade lite extra på mobiltelefonen... men han bara hånskrattade åt mig.

Grand Canaria om precis 14 dagar. Vid den här tiden har vi väl suttit på flyget ett tag? Det skulle väl gå 16ochnånting om jag inte minns helt snett. PEPPPP!

2 comments:

Anonymous said...

Vad har hänt med Seaten egentligen? o_O Har jag missat något?

tyjftyjftykfyul said...

Haha, jag har också haft torsdag. Så jag har tänkt hela dagen: Tjohoo, imorgon är det fredag! :D