Wednesday, February 2, 2011

Ska gå och lägga mig med en skiitspännande bok som heter Det sociala landskapet. Kommer aldrig att kunna somna ikväll för det är verkligen en bladvändare. Eller? Måste iaf plåga mig igenom andra kapitlet eftersom vi ska hålla en lektion om det på fredag, gruppen träffas imorgonbitti. Sååå bara att ta tag i det alltså. Men har läst typ halva så borde väl fixa resten på typ en timma. (Haha, och säger man verkligen bladvändare på svenska? Översatte bara page turner rakt av och antog att det skulle funka. Men nu när jag tittar på ordet så låter det mer som en insekt?)

Storhandlade idag också. Kanske inte det roligaste när man inte har bil och måste åka bussen. Drygt också att varenda gång man verkligen packat påsarna ordentligt inne i butiken så åker man på avstämning - varenda gång! Hade visst glömt betala för löken också, och fick skäll. Det är 4 kr Coop, bjud på det bara! Hur som: Emma hängde på som sällis iaf, plus att vi promenerade dit så har ingen ångest över att jag inte gick till iksu idag. Har aktiverat mig mer än vanligt idag alltså.

Ja, inlägg nr 800 också tydligen. Herregud. Orka att jag skrivit 800 sjukt dåliga blogginlägg?

1 comment:

Anonymous said...

Hade mitt 1000 inlägg för nån dag sen.. ;)