Monday, February 28, 2011

Nu har jag ingen iPhone längre :( Hoppas att de skickar tillbaks den fort som faan! Vill ha den i mitten av nästa vecka, senast. Fick en lånetelefon.. en rosa japansk jävla grej som jag inte alls fattade ngt av. Bytte tillbaks till min cp-störda Ericsson när jag kom hem. Hatar den.

Sen som körsbäret på den här dagen ringde pappa och berättade att mitt cdon-paket med alla filmer skickats till Malå. Wtf liksom?! Jag minns så himla, himla väl att jag bytte adress.. måste ha blivit ngt fel så att det inte sparades eller ngt. Sämst dag. Jag är väldigt ledsen just nu. :(

(Fast egentligen inte, eftersom det bara är materiella grejor. I övrigt trivs jag rätt bra med livet)

1 comment:

Jennifer said...

Har lite frågor om högskola/ universitet på min blogg som du kanske kan svara på?