Wednesday, September 15, 2010

Gud vad jag velar alltså känner jag. Vet inte om jag ska gå till vårdcentralen eller inte. Det enda de kan göra för mig är ändå att ge mig penicillin, och jag vet inte om jag vill ha det. De senaste 2 åren har jag ätit 4 kurer, 3 2008 och 1 2009, och det känns fan inte ok alltså. Speciellt inte med allt snack om resistenta bakterier. Söker man så kommer man ändå bara att få, eftersom att läkarna är så himla oansvariga med det där. Jag minns sist jag var på VC och sökte för en urinvägsinfektion så sa läkaren till mig att jag fick välja själv om jag ville äta penicillin eller inte. Alltså, uppenbarligen så behövde jag ju inte det så varför ens fråga? Sen kan man bli resistent under ett helt år av bara en enda kur... Hittade lite slemhinneavsvällande tabletter som blivit kvar från sist jag hade öroninflammation, det kanske får räcka? (synd att det är receptbelagt alltså, för det är världens bästa medicin. Skulle nog äta det jämt, jämt om det var receptfritt, haha)

Hur som så är jag bara så galet less! Jag kan fan inte stanna hemma från skolan i veckan heller eftersom då kommer jag inte att klara duggan om knappt 2 veckor. Redovisning på fredag också...

No comments: