Thursday, September 16, 2010

Alltså! SonyEricsson måste ju ha de absolut sämsta telefonerna, ever! Vad är grejen med att man måste trycka TVÅ ggr för att få iväg ett sms? Händer mig flera gånger i veckan att jag blir irriterad på mina mina vänner för att de aldrig svarar på mina sms - och så är det JAG som inte skickat, för att man måste trycka TVÅ gånger. Helt cp ju!

Iofs så är det mitt fel ibland. Det händer också att jag skriver ett meddelande, tänker på den jag ska skicka till och trycker på skicka - fast man egentligen bara kommit fram till menyn där du ska välja vem du ska skicka till. Men de borde styra upp ngn slags mind control. Skulle jag slippa gå omkring och vara irriterad på mina vänner när det är jag som fuckar, och på riktigt - hur svårt kan det egentligen vara? Det är ju liksom 2010!

No comments: