Thursday, September 30, 2010

Gud vad dåligt samvete jag får. Sitter alltså och laddar hem musik nu! Det händer typ aldrig! Men vill ju kunna lägga över det på iPoden. Skulle gärna skaffat premium och iPhone/android om ngn betalade. Men jag har faktiskt inte så mkt pengar att lägga på en tjänst för att jag ska slippa mitt dåliga samvete.

Sen appropå ingenting sådär; Vår NEK-lärare är på riktigt helt störd. Idag fick vi höra i 45 min hur korkade vi är (jag överdriver inte). Tydligen hade majoriteten skrivit dåligt på duggan (konstigt, han hade grejor från kap 9 när vi bara skulle läsa till kap 8) så han stod och skällde på oss. Tyckte att vi kunde ju tänka efter innan vi skrev ner dumma saker på tentan så att han skulle slippa läsa det. Jo, sen fick vi ju höra att han aldrig skulle låta oss vara lärare till hans barnbarn (han har inte ens några barnbarn...). Tack som fan - ditt jävla pucko!

No comments: