Wednesday, May 5, 2010

Tillbaks från Småland. Var i stan i ca 7 timmar innan jag åkte igen. Umeå ger mig ångest. Sitter i Malå och tycker synd om mig själv och kommer på en herrans massa anledningar till varför det är ok att skjuta upp hemtentan, igen. Sjuk har jag blivit också, därav självömkan.

Småland var fint! De hade sommar! I inlandet har vi fortfarande vad som känns som flera meter snö. Meter kanske är en överdrift, men på riktigt så är det sjukt mkt för att vara maj. Jag peppar sommar. Men jag vill att de ska höra av sig från ngt jobb, åtminstone för att säga att jag inte fått det. Ovissheten är jobbig. Klarar mig första halvan av sommaren, men sen andra blir det tyngre. Fick sommarkurser, men ingen på andra halvan. Lite dåligt tänkt av mig där kanske.


..jag vet inte om det snöar eller om det blåser så att snön blåser omkring. Men det ser ut som att det snöar! Visserligen pytte, pyttelite! Men det är ändå för mkt. MAJ vafan!?

No comments: