Sunday, August 10, 2008

Nu har jag lite tid över och tänkte blogga lite om resan so far. Vi tänkte egentligen festa ikväll, men efter att vi båda två nästa somnade framför datorn, och med tanke på att det blev rätt hårt igår, bestämde vi oss för att vi sitter hemma istället. Äh, jag har ändå festat nog, så mig gör det ingenting.

Hur som, Yran dårå:

Torsdagen var awesome! Började kvällen med Alme i ZigZagtältet för att sen dra tillbaks till förfesten. Festade med massor av trevliga människor där innan det blev dags för hästen. När jag stod där och väntade på att de skulle börja fick jag ett sms av Lollol där hon frågade om jag var på Yran iår. Jag sa att jag stod och väntade på Hästpojken och att hon skulle ta sig dit. Vände mig om och vem tror ni står där? Joo, precis! Askul att träffa henne! Sen festade vi tillsammans typ hela helgen och det var lovely.

Fredagen bjöd på Autisterna och Anttila. P-O är galet söt. Dock så tror jag att vi skrämde ihjäl honom när vi blev crazy fans och hoppade på honom. Han verkade dock förlåta oss och signade var sin skiva åt oss.. Trots att jag redan hade en. Men det är money well spent.

Lördag då? Minns inte så jävla mkt såhär långt efter, men Markus var helt okej... trots att han var bättre i Skellefteå. Fastnade med läppen i en tjejs hår, men det gick bra.

...Gud vad jag insåg att det inte kommer att funka att blogga såhär eftersom jag inte minns allt i kronologisk ordning. Familjen på onsdagen var iaf kickass! Träffade grymt sköna stockholmare som jag hängde med under hela helgen. Så, för att sammanfatta: Yran var grym!

Resan till Gotland gick bara bra, trots att jag bara fick sova 20 min på tåget ner till sthlm. Sov dock igenom hela resan på färjan. Riktigt mysigt här hemma hos Sofia. Jävla bummer att hon bor så långt borta bara så man aldrig får se henne. Vi har iaf sysslat med diverse medeltidsnöjen såsom jycklarföreställningar, eldshow, improschlager osv. Hann med en grym fest igår också. Blir bad ngn dag om vädret tillåter, och vi inte sover bort hela dagen.

Har bokat mina biljetter till Skåne nu också.

(Fan, vilket jävla svammel det blev av det här.. men jag är trött och lagom okoncentrerad sådär. Så det får fan duga!!)

No comments: