Friday, August 22, 2008

Heh, vilket pucko jag är! Kollade på Ikea efter en loftsäng idag, för att kluriga Simon kom på att jag skulle få så mkt mer utrymme i min lilla skrubb om jag hade en sådan. Meen, alla som var snygga var för breda. Again, hatar mitt lilla rum!

Så då började jag kolla efter 120 centimeters sängar istället! Fan Maria, för det är ju verkligen platssparande? Men helt seriöst, jag har sprungit omkring med måttbandet nu och hållit på, och det skulle funka! Fan vad nice med en riktig säng istället för min smala dryga. Okej, det kommer att bli lite smalt, speciellt eftersom att jag ska tränga in en bokhylla också. Men det kommer att gå!!

Jag blir nog tvungen att betala för den själv dock. Men om man skiter i sängram och bara kör på resårmadrass med ben så blir det inte så farligt. Komplett på Ikea så får man det för 1500:-. Om jag skiter i London (stan står kvar) så har jag fan råd! Gött!

..Jag har fan råd med mina efterlängtade högtalare till iPoden då också... men det kommer att svida. Det går lös på säkert 3000 pix.

2 comments:

Lotta Olovsson said...

ikea!? hemsidan eller the real deal? 120 låter ju lovely men jag är crazy nyfiken på hur den ska stå. du får visa mig sen. :)

Belinda said...

Hehe, hur tiny är ditt rum egentligen? Har ju som aldrig uppfattat det. Jag har möblerat om mitt rum nu också! Haha, Såå mkt mer yta och såå mkt finare det blev! Pallra dig ner nu, nyår i gbg?