Wednesday, August 27, 2008

Fest imorgon, kanske. Inte så jävla pepp nu faktiskt.. men det kommer väl antar jag. Längesen jag festade med brudarna om inte annat. Så det lär bli awesome! Ska bara fatta det själv nu också.

Jennifer har kanske hittat en grym lägenhet här på Ålidhem. Fast det kanske jag inte borde skriva om? Kanske jag jinxar henne då? Nja, jag tror att jag lämnar det här.

Gud, vad jag inte kan sova ikväll känner jag. Gick en promenad med Jennifer tidigare ikväll, riktigt jävla mys faktiskt. Fast det blev mer att sitta på gungor än att promenera. Hon lovade att ta mig till ett gulligt fik imorgon... fast jag egentligen inte borde lägga mer pengar på att fika.

Fan vad det här inte leder ngnstans alls! Lägger mig och kollar på Skins istället. Bummer att jag inte har fjärde avsnittet av första säsongen på iPoden bara, det är helt lovely.

(Min häl har blivit superinflammerad nu också... inte så jävla coolt. Får käka lite Ipren så kanske det går till sig)

No comments: