Thursday, January 25, 2007

Pepp!

Idag var typ den bästa dagen ever!
Fest på lördag och Timo(!) nästa helg! YAAY!!!!
..Om vi nu får tag i biljetter, hoppas.
Har bestämt mig för att det nog blir Umeå Open också, alltså ingen fest i mars.. Har helt enkelt inte råd. Måste spara som fan! Kanske högskoleprov i Umeå också, om jag inte skiter helt i det.
Kollade på p3-guld igår och blev så jävla sugen på timbuktu så jag insåg att inget högskoleprov är värt att missa honom för. Skulle gärna vilja kolla på honom när jag bryr mig ngngång. I sommaras surade jag mest under hans konsert, plus att det var typ +35 grader så jag och Carro satt under ett par björkar och kollade på honom. Rätt mys ändå, om man bortser från att jag surade xD haha!
Äh, nu MÅSTE jag få klart hemtentan. Den ska vara inne imorgon, jag har typ hälften kvar! (Döda mig). Måste dra ut nätverkssladden eller ngt, annars kommer det här inte att funka...


Timo ÄR söt ! ^^, haha

No comments: