Thursday, January 18, 2007

Nationalekonomi?!
Jag ska inte ljuga, jag tänkte att det skulle bli lätt. Iaf när jag läste den första frågan och insåg att vi gått igenom det typ 1000000 ggr, så jag trodde självklart att allt det andra skulle gå lika fort. Oj, så jävla fel jag hade! Allt det andra är helt okänt för mig. Jag förstår verkligen ingenting.
Så jag gick över till Jennifer en sväng ikväll. Vi diskuterade lite tillsammans och min ångest lättade en aning iaf. Hannah var söt :) haha, även fast hon kanske var lite jobbig ibland.. men trots allt; SÖT! :D

Ont i huvudet har jag också. Så jag tror att jag skippar att installera Sims 2 på min dator (ååååh, jag är världens NÖRD). Hahah, speciellt eftersom att Jonse sa ngt idag och jag trodde att hon skrek på simmarnas spårk. Pinsamt Maria, verkligen!

I övrigt så kan jag väl nämna att jag peppar som FAN tills nästa helg! yaaaayooeoee! :D:D
Vår sam/estet-fest blir äntligen av! iiih! ^^,
Men, trots allt bortlovad som estetare den kvällen. ...fast jag och Lotta ska ända köra på vårt system på Lappis, så jävla äg! :) haha

No comments: