Thursday, August 19, 2010

Slog mig precis att det kanske var lite dumt att beställa böckerna till Malå... seg-adlibris lär ju inte ha hunnit skicka dem förrän jag är tillbaks till Umeå igen.

Och sen en annan grej. Hur lång tid brukar h&m ta på sig att skicka sina fakturor egentligen? Jag beställde kläder i slutet på juni (JUNI), och har fortfarande inte fått någon faktura. Och helt ärligt så är jag inte så jävla sugen att ringa och efterlysa den heller. Det är väl inte mitt ansvar om de fuckar up sina beställningar? Jag vägrar ju betala påminnelseavgift också för att de segar. En liten del av mig hoppas på datafel som leder till att min beställning försvunnit ut i etern, i så fall ser jag kläderna som en trevlig sommarpresent från företaget.

Sen på tal om sommarpresent. Fick en sportbag i lagom storlek och en handduk av Boliden för trogen tjänst i sommar. De är fina arbetsgivare. Trots att man är sommarjobbande lokalvårdare så känner man sig jävligt uppskattad alltså. :)

Nej, nu ska jag gå och lägga mig tidigt för sista gången på väldigt länge för att kliva upp tidigt för sista gången på väldigt länge. SISTA DAGEN FÖR SOMMAREN IMORGON - och det känns jävligt bra! Synd bara att jag var sjukt där två dagar förra veckan, annars skulle jag ha klarat mig igenom hela sommaren utan en enda frånvaro. Men äh, jag får bra med lön ändå!

No comments: