Sunday, June 20, 2010

Jag känner att jag har blivit dålig på att blogga... igen. Men vad ska jag göra då? Det händer ju aldrig ngt här i Malå och jag har inte särskilt många djupa funderingar att skriva om heller.

Idag har jag bakat limpa och spelat Sims. Där har ni den, min dag. Så, det kanske är lika bra att lägga ner? Iaf för sommaren. Eller åtminstone inte känna att jag borde skriva ngt varje dag. Typ, varannan vecka låter väl snarare som ett tempo som passar sega, tråkiga, Malå?

Nu ska jag iaf kolla igenom hela säsong 2 av Top Chef Masters. Även om tv-bloggen spoilade med att säga att Markus (han svensken) vinner alltihop. (Fast utan tv-bloggen så hade jag heller inte ens fattat att de gjort en andra säsong). Jag vet att Top Chef är töntigt också, men jag gillart! ....eller så kanske han heter Samuel? Svensk är han i vilket fall!

2 comments:

Jennifer said...

Blir det J-berg på midsommar eller?

Lotta Olovsson said...

mina dagar är också sega >< alla jobbar, josefine är sjuk.. tröök