Friday, June 4, 2010

Jag är peppad på party ikväll, men om inte vädret skärper sig snart så röstar jag nog på inomhusfest. Lär ju frysa ihjäl annars.

Annat som upprör mig är att SD kommer med korkade förslag och att våra lärare skiter i oss. Det är ju typ lag eller något att lärarna ska rätta tentor inom 15 arbetsdagar (alltså 3 veckor), men det har inte hänt. Fick precis ett mail från min lärare som beklagade sig över att han hade så mycket att göra så vi lär inte få tillbaks den frågan förrän nästa fredag. Planera bättre då? Det kan ju inte komma som en överraskning att det är mkt att göra innan sommaren? Och jag har faktiskt inte överseende med att jag måste vänta en vecka extra. Nej, den här kursen har varit en mardröm från början till slut och även fast den officiellt är klar så har inte strulet slutat ännu. SUCK

No comments: