Wednesday, January 5, 2011

Är det pensionärsvarning på en om man hellre tar in nyheterna i form av papperstidning eller genom tv istället för att läsa på Internet, eller är det bara ett tecken på adhd för att man inte kan koncentrera sig pga all skit, utöver nyheterna, som står på tidningarnas sidor? Känner att jag missat tusen viktiga saker under nyårshelgen, TROTS att jag läst både aftonbladet, dn och vk på Internet varje dag. Det är liksom som att jag inte kan ta in det lika bra, eller att jag bara scrollar förbi rubrikerna helt. Känner mig lagom dampig.

Ngt som jag däremot kunde ta in var detta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8374198.ab
Älskart!

1 comment:

Anonymous said...

Haha, yes det var din mamma.

Nej, inte jag heller. Alla har ju olika tycke och smak av en anledning.