Monday, July 26, 2010

Saker som är dåliga just nu:

- Det sitter två spindlar på toaletten så jag kan inte borsta tänderna och därför inte heller gå och lägga mig.
- Jag har 4 evighetsveckor kvar på jobbet.
- Mina böcker kom inte idag... jag som glatt mig så att få läsa ngt nytt ikväll.
- Jag har inte pluggat matte på alldeles för länge, och det ger mig sinnessjuk ångest!
- Att jag måste kliva upp 4.15 imorgonbitti

Saker som är bra just nu:

- Middag planerad med riktigt gamla, goda vänner på fredag.
- Halvan av min garderobsblomma som jag gett upp hoppet om har trängt fram ett nytt skott. Det finns liv!
- Nyaste avsnittet av True Blood. Kan inte vänta till nästa måndag.


2 comments:

Miseryprincess said...

Det var ju innan ni lyfte =).
Måste ha varit sjukt spännande, men ändå väldigt häftigt! :)
Syns vi i helgen?

Miseryprincess said...

Jag kommer vid två-tiden på lördagen, tror jag.
Jobbar på fredag kväll, så tar bussen som går härifrån klockan tio på lördagsmorgonen, sen blir det byte och väntan i Arvids för att sen anlända till J-berg. Får se om det blir Gargnäs eller Sorsele som jag stannar i.