Tuesday, April 27, 2010

Impuls-shoppade en klocka idag.. hade jag egentligen inte alls råd med. Fick skippa att köpa Ipren. Men vad är väl en månad med huvudvärk om man kan kolla vad tiden är utan att gräva fram mobilen? :)

Hämtade objektivet på ersboda igår. Sjukt drygt att det ligger så långt bort. Från skolan till cyberphoto och från cyberphoto hem tog det cirka 90 min. Herreguud alltså! Och då ska jag säga att jag knappt behövde vänta på bussar någonstans, bussarna bara kom så fort jag ställde mig vid hållplatsen (förutom på vasaplan, där fick jag väl stå typ 10 min)! Hur som så är det fint iaf! :) Nu vill jag styra upp fest så att jag kan använda det på folk istället för blommor och sånt som jag hittar i lägenheten. :P Kameran ser sjukt pluttig ut med det på.. men det är väl sånt man får ta.


Småland imorgon, wooo! :D (eller, tekniskt sett är vi väl inte där förrän torsdag, men iaf)

No comments: