Sunday, March 8, 2009

Beställde hem första och andra säsongen av Grey's Anatomy i veckan. 5:an har börjat sända serien från början igen och jag insåg att jag inte minns ngt alls från det. Tänkte att det var lika bra att köpa de första säsongerna, som ändå har blivit så billiga och det är kul att ha hemma. Så jag har varit sjuk och myst med Grey's och Spore hela helgen.

Spore förresten, roligt spel. Har nästan spelat igenom det... men måste säga att jag inte var beredd på att det skulle vara så mkt strategispel över det. Trodde mer att det skulle vara typ Sims, fast med söta figurer. Har kommit till sista fasen, rymdfasen. Än så länge inte speciellt kul. Man flyger mest runt till olika planeter och sen flyger man hem igen.

Jag och Sebastian har varit duktiga och storstädat idag. Sen kom Elin över och vi gjorde ett försök till att lära oss lite lingvistik. Jag har väl lite mer koll nu känner jag, men det blir knappast en överraskning om det blir omtenta. Meen, det blir första omtentan i sådana fall, så det känns okej. (Jag räknar inte med omtentan jag behövde göra för att jag var i London)

No comments: