Wednesday, September 3, 2008

Kom precis hem från skolan. Hade diagnosprov i grammatik och vokabulär nu efter lunch. Vokabulären var piece of cake (nu jinaxde jag mig själv) men det märktes att jag inte tänkt i grammatikregler på typ förevigt. Så jag lär ju ha fetkört på det provet. Inte för att man kan bli icke godkänd på ett diagnostiskt prov, but still.

Fonetiklektionen i morse var pina. Satt mest och mådde illa och var glad för att vi inte skulle ha ngt av det han tog upp idag på provet senare. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska göra en grupptenta eller om jag ska tenta av det själv. Skulle ju vara kul med ett vg. Men skulle kännas pinsamt och olönt om man bara fick g om man skrev individuell tenta. Meeen, vi får se hur jag gör med det där. Det är ett par veckor bort ändå.

No comments: