Friday, February 9, 2007

Jag vill att det ska bli fest nu snart, jag är nämligen jättepepp! Jag hoppas att Lisa kan komma hit också, skulle vara så grymt. Men helt seriöst Dhani är tydligen DJ. Ja, Dhani från A-teens! Pinsamt... Men iaf, Lotta MÅSTE bränna skiva! Oh, jag är såå sugen nu :)


Har varit überförkyld sen i tisdags. Så jag har suttit hemma sen i onsdags. Rätt trist om jag ska vara ärlig, men Christian kommer imorgon iaf och hämtar hem mig till Arvidsjaur :D yay! Lycka att få träffa honom imorgon. Har inte fått pussa honom ordentligt sen typ förra helgen, eftersom att jag alltid varit för upptagen för att träffa honom eller för sjuk. illa!


Jag hoppas föresten också på att tröjorna hinner komma till festhelgen. Inte för att jag ska ha på mig dem eller så, men skulle bara vara kul att få dem ngngång.



(bilderna hör inte ihop på något sätt)

2 comments:

Lotta Olovsson said...

marx-tröjan (visst är det marx förresten??) är sjukt rolig :D

Lotta Olovsson said...

jag önskar att nån av dina grannar skaffar trådlöst internet snarast så du kan snåla på dem. vill ha mer uppdateringar! >< ^^