Monday, December 25, 2006

Mellandagarna

Usch, alltid samma ångest och alltid lika tråkigt.

Har köpt en ny dator nu iaf. Jag hoppas verkligen att det var värt det för nu har jag noll kronor kvar... >.< (men jag fick med en liten söt fjärrkontroll, och bara den gjorde det lite mer värt det).


Jag vill vara i Arvidsjaur. Ååh! Varför längtar jag till det näst mest tragiska ställe på jorden? Men det känns som om alla mina vänner har tokroligt nu, jag vill också ju. Saknar såklart Christian massor också. Men nyår, då jäävlar!



Ooh, såg föresten Gilbert Grape idag. Den filmen är helt underbar. Jag tycker inte alls om Leonardo DiCaprio, nu för tiden är han nerknarkad och dryg. Men, han var trots allt helt oförstörd och underbar när han spelade in den filmen. Han gör det så jävla bra! Gosh, kan se om den direkt nu bara för att beundra hans insats :)

Älskar Juliette Lewis och Johnny Depp i den också. Nej, Gud! Jag måste se om den imorgon!



(Varför tar man inte bort musiken man inte längre lyssnar på ifrån datorn? Jag har massor av skit på den här dator. Fäljden av det är att man sitter och skippar ungefär 15 låtar mellan varje låt. Herregud, jag måste rensa)






No comments: